- Ürün Özellikleri
-
Sinemasal 03 Kısa Özet
Emre Yeksan
Yeniden YeniSertaç Koyuncu
Weimar Sinemasal Modernizminde Yeni Nesnellik: Die Freudlose Gasse (G. W. Pabst, 1925)M. Ceren Arslan
Yeni Alman Sineması Üzerinde Bir Heyula Nazizm’in Silüetinde Aguirre ve NosferatuSena Kürklü
Klasik’ten Yeni’ye Doğru Hollywood Sinemasının Başkalaşımı ve The Graduate ÖrneğiFredrik Gustafsson
Lilith ve Amerikan Şiirsel ModernizmiHüsamettin Çetinkaya
Öznellik Üretimi ve ‘Julia’nın Atlıkarıncası’Murat Can Yağbasan
Japon Anime Sinemasında Yenilikçi Bir Üslup: Isao Takahata SinemasıZehra Cerrahoğlu
Reha Erdem Filmlerinde Yenilikçi Bir Anlatım Ögesi Olarak Ses Kuşağı ve Hayat Var (2008)Elif Feyza Demir
Monos’ta Bergsoncu Zaman ve SüreUtkan Olcay
‘Simgesel Değiş Tokuş’ ve ‘Simülasyon Kuramı’ Üzerinden Monos Filmine Bir OkumaSevinç Karataş
Üretim ve Tüketim İlişkileri Bağlamında Değişen Belgesel Estetiği ve Netflix Orijinal Yapımı Tell Me Who I Am Belgeselinin İncelenmesiI·dil Koçus¸agˆı
Yorgos Lanthimos Filmlerinde Modernite Eles¸tirisi Aydınlanma ve Batılı Gözün DoğuşuSöyleşi: Dilek Tunalı, Tarık Arslan
Emre Yeksan ile Yuva, Körfez ve Sinemada Yeni Olan Üzerine -
2. Hamur