Lise Öğrencilerinin Dijital Oyun Oynama Motivasyonları ile Fiziksel Aktiviteye Katılım Motivasyonlarının İncelenmesi
Gazi KitabeviHasan Güler
- Ürün Özellikleri
-
Lise Öğrencilerinin Dijital Oyun Oynama Motivasyonları ile Fiziksel Aktiviteye Katılım Motivasyonlarının İncelenmesi Kısa Özet
İçindekiler
Bölüm 1 Giriş
1.1. Problem Durumu
1.2. Araştırmanın Amacı
1.3. Araştırmanın Önemi
1.4. Varsayımlar
1.5. Sınırlılıklar
1.6. TanımlarBölüm 2 Kavramsal Çerçeve
2.
2.1. Oyun
2.2. Dijital Oyun
2.3. Fiziksel Aktivite
2.4. Ergenlerde Fiziksel Aktivite
2.5. Motivasyon
2.6. İlgili AraştırmalarBölüm 3 Yöntem
3.
3.1. Araştırmanın Modeli
3.2. Evren ve Örneklem
3.3. Kişisel Bilgi Formu
3.4. Veri Toplama Aracı
3.5. Verilerin AnaliziBölüm 4 Bulgular
4.
4.1. Araştırmanın Alt Problemlerine Ait BulgularBölüm 5 Tartışma
5.
5.1. Dijital Oyun Oynama Motivasyonu ile Fiziksel Aktiviteye Katılım Motivasyonuna İlişkin Tartışma
5.2. Yaş Değişkenine İlişkin Tartışma
5.3. Cinsiyet Değişkenine İlişkin Tartışma
5.4. Beden Kitle İndeksine İlişkin Tartışma
5.5. Sınıf Değişkenine İlişkin Tartışma
5.6. Günlük Oyun Oynama Süresine İlişkin Tartışma
5.7. Günlük Fiziksel Aktiviteye Katılım Süresine İlişkin Tartışma
5.8. Anne Eğitim Durumuna İlişkin Tartışma
5.9. Baba Eğitim Durumuna İlişkin TartışmaBölüm 6 Sonuç ve Öneriler
6.
6.1. Sonuç
6.2. Öneriler -
1. Hamur