3D Studio Max Karakter Modelleme ve Dokulandırma Renkli Baskı

Kodlab Yayın Dağıtım

Ali Murat Sümen

200,00 TL
160,00 TL
%20 indirim
Kazancınız
:
40,00 TL
3D Studio Max Karakter Modelleme ve Dokulandırma Renkli Baskı Hakkında Bilgiler
Türü: Grafik ve Tasarım Kitapları
Sayfa Sayısı: 282
ISBN: 9786054205905
Kapak: Ciltsiz
Kağıt Tipi: 1. Hamur
Basım Tarihi 2012
satis-icon
Satış Rakamları 13 adet satılmıştır.
Ali Murat Sümen
Ali Murat Sümen
Daha fazla bilgi Yazar Profili
Kampanya
  • Ürün Özellikleri
  • 3D Studio Max Karakter Modelleme ve Dokulandırma Renkli Baskı Kısa Özet

    Karakter modelleme konusu, katı modelleme ve mimari modelleme konularından biraz daha farklı süreçlere sahip; daha çok bilgi, gözlem ve birikim gerektiren bir konudur.

    Bu eğitim setinde modelleme aşamaları anlatılan karakter modeli, fantastik kitap ve filmlerden tanıdığımız bir yaratık olan orc türündeki karakterlerin bir versiyonu olacaktır. Karaktoris ismini verdiğimiz bu karakterin modelleme sürecinde, 3D Studio Max programının yanı sıra ZBrush, UVLayout, Photoshop, Topogun ve Crazy Bump programlarını da kullanılmaktadır.

    3D Studio Max sahnesinde modellenen karakter modeli, ZBrush sahnesinde daha detaylı ayrıntılara, dokulara ve renklere sahip olduktan sonra, çalışmanın son hali yine 3D Studio Max sahnesi üzerinde tamamlanacaktır.

    Bu eğitim setinde düşük poligonlu modellenen karakter modellerinin, nasıl yüksek poligonlara sahip detaylandırmalarının yapıldığını ve kaplama işlemleri için nasıl texture dosyaları hazırlandığını öğreneceksiniz.

    Çalışmanın sonunda, animasyona hazır hale gelen bir karakter modeline sahip olacaksınız.

    3 boyutlu tasarım programlarını kullanmaya alışık olan ya da hiç bir tasarım programı ile çalışmamış olan, kısacası yediden yetmişe herkesin anlayabileceği şekilde hazırlanan eğitim seti ile konu hakkında tecrübe sahibi olsun ya da olmasın herkes karakter modelleme sürecini rahat bir şekilde öğrenebilecektir.

    Kitap ve 22 saatlik video kaynaklarından yararlanarak çalışmalarınızı gerçekleştirirken, kaynaklar içerisinde bulunan örnek çalışma ve referans dosyaları ile kolay bir şekilde karakter modelleri tasarlayabilirsiniz.

    Kitap ile birlikte verilen 3 DVD` içerisinde de hem eğitim videolarını hem de modelleme sürecine ait her bir adımın kaynak dosyasını bulacaksınız.

    Başlıca Konu Başlıkları:

    Karakter Modellemeye Genel Bakış
    Karakter Modelleme Ortamının Hazırlanması
    Gövdenin Modellenmesi
    Bacak ve Ayakların Modellenmesi
    Kol ve Ellerin Modellenmesi
    Kafa ve Yüz Modellenmesi
    Göz ve Kulak Modellenmesi
    Ağız ve Dişlerin Modellenmesi
    Zırh ve Kıyafet Modellenmesi
    UVLayout ile Unwrap İşlemleri
    ZBrush Arayüzü ve Sculpting Kavramı
    Stroke, Brush ve Alpha Tipleri
    Modelin Sculpting İçin Hazırlanması
    Zırh Parçalarının Sculpting İşlemleri
    Etek Sculpting ve Renklendirme İşlemleri
    Gövde Sculpting İşlemleri
    Yüz ve Kafanın Sculpting ve Renklendirme İşlemleri
    Model Parçalarının Renklendirme İşlemleri
    ZBrush ile Diffuse Map Bake İşlemleri
    Topogun ile Normal Map Bake İşlemleri
    Texture Parçalarının Birleştirilmesi
    Material Kaplama İşlemleri
    CrazyBUmp ile Specular Map Düzenleme İşlemleri
    ZBrush Render İşlemleri
    3D Studio Max Render İşlemleri

    Set İçerisinde Anlatılan Programlar

    3D Studio Max
    ZBrush
    Photoshop
    UVLayout
    Topogun
    CrazyBump

  • 1. Hamur

3D Studio Max Karakter Modelleme ve Dokulandırma Renkli Baskı Hakkında Yorumlar

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.