Kızma Birader - Ahşap Graditi Denge Oyunu 2in1

CA Games
59,90 TL
50,92 TL
%15 indirim
Kazancınız
:
8,98 TL
Kızma Birader - Ahşap Graditi Denge Oyunu 2in1 Hakkında Bilgiler
Türü: Kutu Oyunları
Sayfa Sayısı: 0
ISBN: 8681889041401
satis-icon
Satış Rakamları 55 adet satılmıştır.
Kampanya
  • Ürün Özellikleri
  • Kızma Birader - Ahşap Graditi Denge Oyunu 2in1 Ürün Açıklaması

    Graditi Ahşap Denge Oyunu Nasıl Oynanır?

    Düzeltme Kalıbını Yatay Duruma Getirip Ahşap Denge Oyunu Bloklarını Kalıbın İçine 3'lü Sıralar Halinde Dizin. Her Sıra Birbirine Dik Açılı Olmalıdır. Düzeltme Kalıbını Dikkatlice Dik Duruma Getirin. Kuleyi Düzeltip Kalıbı Çıkarın. Kuleyi Kuran Oyuna Başlar. Sıra Size Gelince Herhangi Bir Bloğu İstediğiniz Yerden En Üst Sıra Hariç Çekip, Kulenin En Üst Sırasına Koyun. Her Sıradaki Bloklar Bir Alt Sıradakilerle Dik Açılı Olmalıdır. Sıra Sizdeyken Sadece Bir Elinizi Kullanabilirsiniz. Oyun Saat Yönünde İlerler. Sıra Size Geldiğinde Kuleden Bir Blok Seçin Ve Yan Yana 3 Blokluk Bir Sıra Oluşturduktan Sonra Bir Üst Sıraya Geçin. Kuleyi Yıkmadan Son Bloğu Geçen Oyuncu Kazanır. Kuleyi Yıkan Oyuncu, Yeni Oyun İçin Kuleyi Tekrar Kurar.

    54 Parça
    1. Sınıf Kurutulmuş Ahşap - Karton Kutu
    Çocukların Algılama, Karar Verme,
    Deneme-Yanılma Ve Başarma,
    Duygularının Gelişiminde Katkı Sağlar.
    Çocukların İnce Motor Gelişimine Katkı Sağlar.
    Çocukların Zihinsel Gelişimine Katkı Sağlar.
    +6 Yaş Üstü 1-4 Kişilik Oyun

    Kızma Birader Nasıl Oynanır?

    Kart Çekme:

    Sırası gelen oyuncu oyun tablasına kapalı olarak konulan kartlardan en üsttekini çeker ve kartın üstündeki talimatları uygular. Çekilen kartlar bittiği zaman, kullanılan kartlar karıştırılır ve tekrar kapalı olarak yerine konur.

    Piyonları Oyuna Sokma:

    Her oyuncu oyuna başlarken *Başlangıç* bölgesindeki piyonları ilerletmek için, çektiği kartın 1 ya da 2 olması gerekir. Bunun dışında çekilen kartlarla oyuna başlangıç yapılması mümkün değildir. Bu kural, tüm piyonları oyuna sokabilmek için geçerlidir. Çektiğiniz kartla oyuna giriş yapamıyorsanız, sıra diğer oyuncuya geçer. Oyuncular kartta aksi belirtilmediği sürece tek bir piyonu hareket ettirebilirler.

    Piyonların Oyun İçerisinde İlerlemesi:

    Yolunuz üzerindeki karede siz ya da başka bir oyuncuya ait bir piyon varsa üzerinden atlamalısınız.Eğer kendi renk grubunuzdan başka bir piyonun olduğu yere geldiyseniz bir karede 1’den çok piyon bulunamaz. Oynayacak başka bir hamleniz yoksa sıra sizden sonraki kişiye geçer.

    Rakip Piyonu Başlangıca Yollamak (Kırmak):

    Kart çektiniz ve ilerlediniz, gelmiş olduğunuz son karede rakiplerinizden biri var, rakibinizin piyonu kırılmış olur. Böylece rakip piyon, *Başlangıç* karesine dönmek zorunda kalır. Oyunun en can alıcı ve rakiplerinizi yavaşlatan hamleyi yapmış olursunuz.

    Pas Geçme Durumu:

    Aynı renk grubundan 2 piyon aynı kareye gelemez, başka alternatif hareketiniz yoksa pas geçmek zorunda kalırsınız. Güvenli bölgeye giremeyen ve başka hamlesi olmayan oyuncuda pas geçmek zorunda kalır. Sizden sonra sırası gelen oyuncu, kart çeker ve oyuna devam eder.

    Geri Gitmek:

    Oyuncular kartta yazmadığı sürece geri gidemez. 4 ve 10 nolu kartlar çekildiğinde, kartı çeken oyuncu geri gitmek durumundadır. Başlangıç karesinin gerisine giderseniz doğrudan *Güvenli Alan* kısmına giriş yapabilirsiniz. Oyun tablasında dolaşmak zorunda kalmazsınız.

    Güvenli Alan:

    Oyun tablasında bir tur attıktan sonra kendi renk grubunuzdaki kareler sizin *Güvenli’ alanınızdır. Sizden başka oyuncular bu alana giremezler. Güvenli alanın sonunda *Bitiş* kısmı vardır. Kendi renk grubunuzdaki güvenli alana girebilmek için oyuncu tam olarak doğru kartı çekmelidir. Yoksa güvenli alana giremezsiniz, oynayacak başka hamleniz yok ise pas geçilir sıradaki oyuncu oyuna devam eder.

    Bitiş Karesi:

    Güvenli alanın sonundaki *Bitiş* kısmına girmek için doğru kartın çekilmesi beklenir. Başka hamleniz yoksa sıradaki oyuncu oyuna devam eder. Kendi renk grubundaki güvenli alana giren oyuncu, aynı renkteki 4 piyonu *Bitiş* kısmına getirdiği zaman oyunu kazanır. Oynanacak başka oyuna devam eder. Oyun bir daha oynanacaksa oyunu en son kazanan kişi oyuna başlar.

Kızma Birader - Ahşap Graditi Denge Oyunu 2in1 Hakkında Yorumlar

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.