39 TL ve üzeri siparişlerinizde KARGO BEDAVA, 39 TL altı ise 4,50 TL
Torque 3D - Aytürk Keleş | bkmkitap.com
%35 indirimli

Torque 3D - Aytürk Keleş Ali Keleş

ISBN/BARKOD : 9786059118811
Yayınevi : Kodlab Yayın Dağıtım
Yazar : Aytürk Keleş Ali Keleş
Sayfa Sayısı : 236

Digital oyun sektörü bugün dünyada en hızlı büyüyen sektördür. 2016 yılına gelindiğinde, dünya çapında bu sektörün büyüklüğü 100 milyar doları aşmış durumdadır. Ülkemiz için önemli olan, bu sektörde pazardan çok Yazının devamı...

Satışta
39 TL ve üzeri Siparişlerinizde

KARGO BEDAVA

Etiket Fiyatı : 28,00
BKM Fiyatı : 18,20
Kazancınız : 9,80

Digital oyun sektörü bugün dünyada en hızlı büyüyen sektördür. 2016 yılına gelindiğinde, dünya çapında bu sektörün büyüklüğü 100 milyar doları aşmış durumdadır. Ülkemiz için önemli olan, bu sektörde pazardan çok pazarlayan konumuna gelebilmektir. Bu yüzden yeni oyun teknolojilerinin öğretilmesi, oyun geliştirecek düzeyde bilgi ve beceriye sahip kişilerin yetiştirilmesi büyük önem arz etmektedir. Torque 3D oyun motoru açık kaynak kodlu ve ücretsiz oluşu, güçlü ve hızlı render motoru, üstün PhysX uygulamaları ve her platform için oyun geliştirme desteği ile diğer oyun motorlarına göre önemli avantajlara sahiptir. Torque 3D ile ilgili ilk Türkçe kaynak olan kitabımız, 6 yıllık bir birikimin ve araştırmanın sonucunu süzerek okuyuculara sunmaktadır. Bu sayede Torque 3D oyun motorunda oyun geliştirirken bilinmesi gereken pek çok konunun uygulamalı olarak bu kitapta yer alması sağlanmıştır.

  • Torque 3D ile tanışın
  • Torque 3D sistem gereksinimleri ve kurulumu
  • World (Dünya) editörü
  • Terrain (alan) düzenleme editörü ve araçları
  • Sahne ağacı ve yönetimi
  • Library (kütüphane) nesneleri
  • Scripted nesneleri
  • Level düzenleme ve level nesneleri
  • Sahne tasarımı ve kontroller
  • Kamera türleri ve kontrolü
  • Sound Emitter nesnesi - ortam ve alan sesleri
  • Prefab nesne oluşturma
  • Inspector paneli
  • Gizmo aracı ve nesne kontrolü
  • Time of Day nesnesi ile zaman yönetimi
  • Environment (çevre) nesneleri
  • Oyuna 3D model entegrasyonu
  • Materyal editör ve materyal düzenleme
  • Partikül editörü ve partikül türleri
  • Data block nesnesi ve kontrolü
  • Trigger (tetikleyici) kullanımı ve uygulamaları
  • GUI hazırlama
  • Torsion ve Torque script
  • Script kod yazma ve temel kod yapılarının kullanımı
  • Eğitsel oyun tasarımı için faydalı örnek uygulamalar
  • Puan toplama
  • Eğitsel oyun için video izleme arayüzü tasarımı
  • Çoktan seçmeli test arayüzü tasarımı
  • Doğru-Yanlış soru uygulamaları
  • Veri Tabanı Bağlantısı
  • Kurulum Dosyası Oluşturma

Ürün Özellikleri

Boyutlar

15.00x21.00

Dil

Türkçe

Kağıt Tipi

1. Hamur

Sayfa Sayısı

236

ISBN

9786059118811

Kategori

Bilgisayar Oyunlar
Bilgisayar Programlama

Yayınevi

Kodlab Yayın Dağıtım

Axess
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
2
   
   
3
6,07   
18,20   
4
   
   
5
   
   
6
3,03   
18,20   
9
2,02   
18,20   
CardFinans
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
2
   
   
3
6,07   
18,20   
4
   
   
5
   
   
6
3,03   
18,20   
9
2,02   
18,20   
Bonus Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
2
   
   
3
6,07   
18,20   
4
   
   
5
   
   
6
3,03   
18,20   
9
2,02   
18,20   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
2
   
   
3
6,07   
18,20   
4
   
   
5
   
   
6
3,03   
18,20   
9
2,02   
18,20   
Maksimum Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
2
9,56   
19,11   
3
6,43   
19,29   
4
4,87   
19,47   
5
3,93   
19,66   
6
3,31   
19,84   
9
   
   
Worldcard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
2
   
   
3
6,07   
18,20   
4
   
   
5
   
   
6
3,03   
18,20   
9
2,02   
18,20   

Kullanıcı Yorumları

Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat